Кепша Я. С. Теоретико-методичні основи формування конструктивно-технічної компетентності учнів основної школи в умовах позашкільних навчальних закладів : монографія / Я. С. Кепша; Ін-т педагогіки АПН України. - Брошнів-Осада : Таля, 2008. - 362 c. - Бібліогр.: с. 332-359. - укp.Розкрито сутність компетентності як парадигмального відображення суспільного освітнього запиту, описано психологічні механізми її формування. Охарактеризовано основні етапи, розроблено концепцію, психолого-педагогічні засади, методики та засоби формування конструктивно-технічної компетенції в учнів основної школи у процесі вивчення технічних дисциплін за умов позашкільних навчальних закладів. Наведено результати експериментального дослідження ефективності запропонованої педагогічної системи формування конструктивно-технічної компетентності гуртківців у процесі вивчення технічних дисциплін. Раскрыта сущность компетентности как парадигмального отображения общественного образовательного запроса, описаны психологические механизмцы ее формирования. Охарактеризованы основыне этапы, разработаны концепция, психолого-педагогические основы, методики и средства формирования конструктивно-технической компетенции у учащихся основной школы в процессе изучения технических дисциплин в условиях внешкольных учебных заведений. Приведены результаты экспериментального исследования эффективности предложенной педагогической системы формирования конструктивно-технической компетентности кружковцев в процессе изучения технических дисциплин. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА714300 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|