РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000113315<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Правик Ю. М. 
Маркетинг туризму : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 c. - (Вища освіта XXI ст.). - укp.

Розглянуто особливості організації та технологію роботи туристичних фірм. Описано процес розробки туристичного продукту, проаналізовано міжнародні принципи розрахунків у туристичному бізнесі. Розкрито сутність і функції маркетингових досліджень у туристичній галузі, розглянуто їх нормативну базу та напрями здійснення. Запропоновано методи дослідження внутрішнього та зовнішнього ринків, споживчих переваг потенційних туристів. Проаналізовано основні маркетингові стратегії, що застосовуються у туристичній галузі. Висвітлено загальні принципи проведення маркетингового аналізу ринку туристичних послуг. Розглянуто методики розрахунку інтегральної конкурентоспроможності туристичної компанії й ефективності розробки нового туру. Наведено результати дослідження конкурентного середовища на туристичному ринку в Києві. Висвітлено питання стратегічного планування маркетингових комунікацій туристичного підприємства.

Рассмотрены особенности организации и технология работы туристических фирм. Описан процесс разработки туристического продукта, проанализированы международные принципы расчетов в туристическом бизнесе. Раскрыты сущность и функции маркетинговых исследований в туристической отрасли, рассмотрены их нормативная база и направления реализации. Даны методы исследования внутреннего и внешнего рынков, потребительских преимуществ потенциальных туристов. Проанализированы основные маркетинговые стратегии, применяемые в туристической отрасли. Освещены общие принципы проведения маркетингового анализа рынка туристических услуг. Рассмотрены методики расчета интегральной конкурентоспособности туристической компании и эффективности разработки нового тура. Изложены результаты исследования конкурентной среды на туристическом рынке Киева. Освещены вопросы стратегического планирования маркетинговых коммуникаций туристического предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.8 я73-1 + У9(4УКР)441.358 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715306 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського