РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000112335<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Литовченко І. Л. 
Інтернет-маркетинг : навч. посіб. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук; Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 180-182. - укp.

Висвітлено концепцію та методологію Інтернет-маркетингу. Увагу приділено особливостям віртуального середовища маркетингових досліджень, формуванню, ціноутворенню, специфіці розподілу та просування товарів в Інтернеті, питанням ефективного функціонування web-сайта підприємства, типовим стратегічним рішенням і досвіду впровадження ефективних бізнес-моделей у даній сфері.

Освещены концепция и методология Интернет-маркетинга. Уделено внимание особенностям виртуальной среды маркетинговых исследований, формированию, ценообразованию, специфике распределения и продвижения товаров в Интернете, вопросам эффективного функционирования web-сайта предприятия, типовым стратегическим решениям и опыту внедрения эффективных бизнес-моделей в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322фя73 + У9(4УКР)211.1ф121я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709945 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського