Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг : навч. посіб. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук; Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учб. л-ри, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: с. 180-182. - укp.Висвітлено концепцію та методологію Інтернет-маркетингу. Увагу приділено особливостям віртуального середовища маркетингових досліджень, формуванню, ціноутворенню, специфіці розподілу та просування товарів в Інтернеті, питанням ефективного функціонування web-сайта підприємства, типовим стратегічним рішенням і досвіду впровадження ефективних бізнес-моделей у даній сфері. Освещены концепция и методология Интернет-маркетинга. Уделено внимание особенностям виртуальной среды маркетинговых исследований, формированию, ценообразованию, специфике распределения и продвижения товаров в Интернете, вопросам эффективного функционирования web-сайта предприятия, типовым стратегическим решениям и опыту внедрения эффективных бизнес-моделей в данной сфере. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322фя73 + У9(4УКР)211.1ф121я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА709945 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|