Дороги і мости : зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: П. М. Коваль; Держ. дор. НДІ ім. М.П.Шульгіна. - К., 2008. - 241 с. - рус.Проаналізовано особливості анкерних з'єднань залізобетонної плити та балок сталезалізобетонних мостів, корозії заліза у гетерогенних структурах. Розглянуто питання використання торкрет-бетону за підсилення бетонних і залізобетонних конструкцій. Визначено міцність і деформативність бетонів на основі безгіпсового портландцементу. Обгрунтовано доцільність застосування цементобетону на безгіпсовому в'язному в дорожньому будівництві. Описано технологічний комплекс з виробництва гіпсового в'язного з відходів, технологію електротермічного напруження арматури криволінійної ділянки дослідної прогонової будови естакади. Висвітлено перспективи впровадження пінобетону в дорожньому будівництві, вплив армування пінобетонних зразків плит на їх несучу здатність під час продавлювання. Проанализированы особенности анкерных соединений железобетонной плиты и балок сталежелезобетонных мостов, коррозии железа в гетерогенных структурах. Рассмотрены вопросы использования торкрет-бетона при усилении бетонных и железобетонных конструкций. Определены прочность и деформативность бетонов на основе безгипсового портландцемента. Обоснована целесообразность применения цементобетона на безгипсовом вяжущем в дорожном строительстве. Описаны технологический комплекс по производству гипсового вяжущего из отходов, технология электротермического напряжения арматуры криволинейного участка исследовательской пролетной структуры эстакады. Освещены перспективы внедрения пенобетона в дорожном строительстве, влияние армирования пенобетонных образцов плит на их несущую способность при продавливании. Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2я54 + О311я54
Шифр НБУВ: Ж72597 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|