Гуманізація навчально-виховного процесу : наук.-метод. зб. Вип. 47 / ред.: В. І. Сипченко; Слов'ян. держ. пед. ун-т. - Слов'янськ, 2009. - 205 с. - укp.Висвітлено умови формування професійної компетентності фахівців дошкільного профілю в процесі педагогічної підготовки. Розкрито теоретичні засади дидактичної підготовки вчителів початкових шкіл, визначено їх готовність до впровадження диференційованої технології навчання. Розглянуто питання формування особистості вчителя в контексті Болонського процесу. Проаналізовано особливості впровадження моделі поетапного формування у студентів комплексних умінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу, запровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ. Визначено місце і роль студентського самоврядування в системі управління ВНЗ. Освещены условия формирования профессиональной компетентности специалистов дошкольного профиля в процессе педагогической подготовки. Раскрыты теоретические основы дидактической подготовки учителей начальных школ, определена их готовность к внедрению дифференцированной технологии обучения. Рассмотрены вопросы формирования личности учителя в контексте Болонского процесса. Проанализированы особенности внедрения модели поэтапного формирования у студентов комплексных умений проектирования урока на основах матрично-модульного подхода, внедрения кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ. Определены место и роль студенческого самоуправления в системе управления ВУЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69955 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|