Філософські науки : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. М. Вандишев; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2007. - 216 с. - укp.Визначено протиріччя сучасної парадигми сфери освіти у забезпеченні якісних показників підготовки вчителя. Проведено системний аналіз ціннісних орієнтацій викладачів до освітніх інноваційних процесів. На підставі аналізу здійснення підготовки військових фахівців у вищих навчальних воєнних закладах розкрито теоретико-методичні засади підвищення ефективності даного процесу. Проаналізовано історичні витоки становлення суспільства знань в Україні. Розглянуто світоглядну культуру майбутнього вчителя як чинник творчої й інноваційної діяльності, гуманізм як детермінанту розвитку особистісно-орієнтованої освіти. Розглянуто світоглядну культуру майбутнього вчителя як чинник творчої й інноваційної діяльності, гуманізм як детермінанту розвитку особистісно-орієнтованої освіти. Определены противоречия современной парадигмы сферы образования в обеспечении качественной подготовки учителя. Проведен анализ ценностных ориентаций преподавателей к образовательным инновационным процессам. На основе анализа осуществления подготовки военных специалистов в высших военных учебных заведениях раскрыты теоретико-методологические основы повышения эффективности данного процесса. Проанализированы исторические истоки становления общества знаний в Украине. Рассмотрены мировоззренческая культура будущего учителя как фактор творческой и инновационной деятельности, гуманизм как детерминанта развития личностно-ориентированного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж73303 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|