Богданов І. Т. Фізика як навчальний предмет: історико-методичний аспект : навч. посіб. / І. Т. Богданов, Н. Л. Сосницька. - К. : Четверта хвиля, 2007. - 279 c. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.Висвітлено методологію дидактики фізики, розглянуто питання періодизації історії розвитку фізичної освіти в Україні, викладено історико-методологічні підходи до проектування її змісту та описано сучасну модель. Проаналізовано історико-логічні передумови формування і розвитку даної освіти в Україні, роль дидактичних комісій у розробці навчальних програм з фізики для середньої школи наприкінці ХІХ - початку ХХ ст., розвиток теорії і практики навчання фізики в другій половині ХХ - початку ХХІ ст. Освещена методология дидактики физики, рассмотрены вопросы периодизации истории развития физического образования в Украине, изложены историко-методологические подходы к проектированию её содержания и описана современная модель. Проанализированы историко-логические предпосылки формирования и развития данного образования в Украине, роль дидактических комиссий в разработке учебных программ по физике для средней школы конца ХІХ - начала ХХ ст., развитие теории и практики обучения физике во второй половине ХХ - начале ХХІ ст. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)2-3 + В3я73
Шифр НБУВ: ВА691220 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|