Вербило О. Ф. Теоретико-методологічні засади підвищення ефективності навчання економістів : моногр. / О. Ф. Вербило; КМ України, Нац. аграр. ун-т. ННІ бізнесу. - К., 2007. - 260 c. - Бібліогр.: с. 244-257. - укp.Розглянуто питання мотивації активізації навчання економістів, показано роль викладача у формуванні особистості студента. Запропоновано концепцію розвитку методики навчання, підвищення значущості реалізації дидактичних принципів за умов навчання даних фахівців, організації навчання. Висвітлено напрями удосконалення методики навчання економічних дисциплін і їх змісту. Викладено концептуальні підходи до активізації навчання економістів: застосування проблемного та програмованого навчання з використанням комп'ютерних технологій, імітаційні методи. Проаналізовано особливості трансформації методики навчання економічних дисциплін відповідно до вимог Болонського процесу освіти. Рассмотрены вопросы мотивации активизации обучения экономистов, показана роль преподавателя в формировании личности студента. Предложена концепция развития методики обучения, повышения значимости реализации дидактических принципов в условиях обучения данных специалистов, организации обучения. Освещены направления усовершенствования методики обучения экономическим дисциплинам и их содержания. Изложены концептуальные подходы к активизации обучения экономистов: применение проблемного и программированного обучения с использованием компьютерных технологий, имитационные методы. Проанализированы особенности трансформации методик обучения экономическим дисциплинам в соответствии с требованиями Болонского процесса образования. Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА690518 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|