Соціально-економічні проблеми регіонального розвитку : Зб. наук. пр. (матеріали VII наук.-практ. конф., 15 листоп. 2005 р.). Ч. 1 / ред.: Н. В. Житник; Павлоград. міськрада, Асоц. навч. закл. України приват. форми власності, Західнодонбас. ін-т економіки і упр. - Павлоград, 2005. - 136 c. - укp.Розглянуто питання використання проміжного модульного контролю знань для виявлення здатності студентів до аналітичного мислення, інтерактивного навчання в навчальному процесі, управління самостійною навчально-пізнавальною діяльністю студентів за умов дистанційного навчання. Викладено компетентнісний підхід до формування змісту післядипломної освіти - як важливий фактор в контексті оновлення і підвищення ефективності вищої освіти. Проаналізовано роль активних методів навчання в становленні фахівців, умови педагогічного впливу керівника на колектив. Рассмотрены вопросы использования промежуточного модульного контроля знаний для выявления способности студентов к аналитическому мышлению, интерактивного обучения в учебном процессе, управления самостоятельной учебно-познавательной деятельностью студентов в условиях дистанционного обучения. Изложен компетентностный подход к формированию содержания последипломного образования - как важный фактор в контексте обновления и повышения эффективности высшего образования. Проанализированы роль активных методов обучения в становлении специалистов, условия педагогического влияния руководителя на коллектив. Індекс рубрикатора НБУВ: У.р(4УКР)я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: В349158 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|