РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000100516<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : практ. посіб. / Ф. Джефкінс. - 2-ге укр. вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2008. - 565 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку реклами, визначено причини її виникнення й особливості реалізації. Розкрито функції та структуру маркетингу, висвітлено його комунікативний аспект, встановлено сферу дії реклами продукту. Описано механізм впливу рекламної ідеї, проаналізовано взаємодію вербальних і невербальних символів з метою передачі змісту реклами. Наведено ефективні комунікативні технології, охарактеризовано основні типи рекламної діяльності. Розглянуто завдання, засоби й особливості масової, індустріальної, торговельної, роздрібної, фінансової та кадрової реклами. Наведено відомості про формування та функціонування рекламних агенств, висвітлено питання планування, розробки та проведення рекламних кампаній. Розглянуто основні етапи розвитку незалежних медіа-агенств, визначено чинники їх успіху. Охарактеризовано різні типи реклами, засоби її реалізації та механізм дії. Розкрито роль преси, радіо, телебачення (зокрема, альтернативного), кіно у здійсненні рекламних кампаній. Встановлено характерні особливості зовнішньої реклами та реклами на транспорті, наведено методи рекламних досліджень. Проаналізовано правові й етичні аспекти рекламної справи, розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють діяльність у даній сфері.

Рассмотрена история развития рекламы, определены причины ее возникновения и особенности реализации. Раскрыты функции и структура маркетинга, освещен его коммуникативный аспект, установлена сфера действия рекламы продукта. Описан механизм влияния рекламной идеи, проанализировано взаимодействие вербальных и невербальных символов с целью передачи содержания рекламы. Приведены эффективные коммуникативные технологии, охарактеризованы основные типы рекламной деятельности. Рассмотрены задания, средства и особенности массовой, индустриальной, торговой, розничной, финансовой и кадровой рекламы. Даны сведения о формировании и функционировании рекламных кампаний. Рассмотрены основные этапы развития независимых медиа-агенств, определены факторы их успеха. Охарактеризованы различные типы рекламы, средства ее реализации и механизм действия. Раскрыта роль прессы, радио, телевидения (в частности, альтернативного), кино в осуществлении рекламных кампаний. Установлены характерные особенности внешней рекламы и рекламы на транспорте, приведены методы рекламных исследований. Проанализированы правовые и этические аспекты рекламного дела, рассмотрены законодательные акты, регулирующие деятельность в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421.0-803.81 я73 + Ч620.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського