Кравчук Г. В. Регіональний маркетинг в системі управління економічними процесами : Моногр. / Г. В. Кравчук; Нац. авіац. ун-т. - К., 2006. - 286 c. - Бібліогр.: 328 назв. - укp.Висвітлено теоретичні засади формування сучасної концепції регіонального маркетингу в Україні. Розглянуто питання діагностики регіонального промислового ринку. Проведено моніторинг інноваційно-інвестиційного ринку як джерела економічного розвитку в регіонах. Викладено концепцію ефективної маркетингової політики регіонів, концептуальні підходи до розробки інноваційної стратегії розвитку регіонального маркетингу. Описано економіко-математичну модель маркетингового управління регіонами, систему оцінювання ризику та прогнозування розвитку регіонального маркетингу. Освещены теоретические основы формирования современной концепции регионального маркетинга в Украине. Рассмотрены вопросы диагностики регионального промышленного рынка. Проведен мониторинг инновационно-инвестиционного рынка как источника экономического развития в регионах. Изложены концепция эффективной маркетинговой политики регионов, концептуальные подходы к разработке инновационной стратегии развития регионального маркетинга. Описаны экономико-математическая модель маркетингового управления регионами, система оценки риска и прогнозирования развития регионального маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА685026 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|