Психологія мови і культури. Мова і засоби масової комунікації / ред.: Д. С. Бураго; Ін-т філол. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка, Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Вид. дім Д.Бураго, 2005. - 317 с. - (Мова і культура. Сер. Філол.; Вип. 8, т. 2). - укp. - рус.Розкрито філософсько-психологічні засади розвиваючого впливу художньої літератури на культуру мислення особистості, лінгвістичні засади розробки "чорних" ПР-стратегій за матеріалами текстів виборчої кампанії Президента України. Проаналізовано мовну політику держави та роль ЗМІ у її впровадженні, мову як визначальний культурно-політичний фактор інформаційної безпеки держави. Висвітлено особливості темпоральної структури текстів публіцистичного стилю та їх жанрову диференціацію, а також жанри сучасної журнальної публіцистики та особливості фразеологічних одиниць. Визначено семантико-прагматичний потенціал запозичень у дискурсі мас-медіа. Раскрыты философско-психологические основы развивающего влияния художественной литературы на культуру мышления личности, лингвистические основы разработки "черных" ПР-стратегий по материалам текстов избирательной кампании Президента Украины. Проанализированы языковая политика государства и роль СМИ в её внедрении, язык как определяющий культурно-политический фактор информационной безопасности государства. Освещены особенности темпоральной структуры текстов публицистического стиля и их жанровая дифференциация, а также жанры современной журнальной публицистики и особенности фразеологических единиц. Определен семантико-прагматический потенциал заимствований в дискурсе масс-медиа. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.я54(4УКР)2 + Ш1в2 + Ю945.41
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|