Проблеми дидактики фізики та шкільного підручника фізики в світлі сучасної освітньої парадигми / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 327 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 12). - укp.Проаналізовано особливості реалізації змістової, організаційної та управлінської функцій у підручниках фізики. Висвітлено дидактичні основи розробки моделі професійної діяльності викладачів фізики ВНЗ. Викладено концепцію організації творчої навчально-пізнавальної діяльності з фізики в загальноосвітніх школах, методичні підходи до створення електронних підручників з фізики. Описано методичну систему контролю розвитку інтелектуальних здібностей учнів у процесі вивчення фізики, кредитно-модульну систему організації навчального процесу загальної фізики. Розглянуто питання формування проектної діяльності старшокласників у процесі навчання фізики, застосування комп'ютерних технологій для розвитку творчих умінь студентів у процесі виконання лабораторних робіт з фізики. Розкрито дидактичні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі з фізики. Визначено шляхи удосконалення експериментальної підготовки учителів фізики. Проанализированы особенности реализации содержательной, организационной и управленческой функций в учебниках физики. Освещены дидактические основы разработки модели профессиональной деятельности преподавателей физики ВУЗ. Изложены концепция организации творческой учебно-познавательной деятельности по физике в общеобразовательных школах, методические подходы к созданию электронных учебников по физике. Описаны методическая система контроля развития интеллектуальных способностей учеников в процессе изучения физики, кредитно-модульная система организации учебного процесса общей физики. Рассмотрены вопросы формирования проектной деятельности старшеклассников в процессе обучения физики, применения компьютерных технологий для развития творческих умений студентов в процессе выполнения лабораторных работ по физике. Раскрыты дидактические аспекты использования информационно-коммуникационных технологий в учебном процессе по физике. Определены пути усовершенствования экспериментальной подготовки учителей физики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4Укр)21я54
Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|