Шек А. Пищевые добавки в большом спорте: необходимость или маркетинговая стратегия [Електронний ресурс] / А. Шек // Спорт. медицина. - 2006. - № 1. - С. 107-115. - Библиогр.: 40 назв. - рус.Харчові домішки, які сьогодні широко пропонуються споживачам за допомогою електронних засобів масової інформації, в фітнес-студіях, спортивних магазинах та у спеціалізованих відділах магазинів, є частиною планів спортивної підготовки багатьох спортсменів. Досліджено вплив харчових домішок на покращання спортивних результатів. Пищевые добавки, которые сегодня широко предлагаются потребителям через электронные средства массовой информации, в фитнесс-студиях, спортивных магазинах и в специализированных отделах магазинов, является частью планов спортивной подготовки многих действующих спортсменов. Исследовано влияние пищевых добавок на спортивные результаты. Nutritional supplements are offered via mail and internet, in fitness studios, sport shops and department stores and are an enrichment of the nutritional plans of many competitive athletes, who shall benefit from the effects which are recommended in appealing advertisements. But do all preparations keep what they promise and when can the use of nutritional supplements make sense not only for the distributor of the product? These questions are dealt with critically in this article. Ключ. слова: пищевые добавки, соревновательный спорт Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.811
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24808 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|