РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000096562<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Педагогічні науки : зб. наук. пр. Ч. 3 / ред.: М. О. Лазарєв; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2007. - 351 с. - укp.

Визначено напрями використання експертних навчальних систем. Розглянуто задачі впровадження гендерного аналізу в освітній процес. Вивчено вплив культурологічних чинників на діяльність сільських шкіл у теоретико-практичній спадщині В.О.Сухомлинського, розвитку фізичних здібностей на формування ціннісно-мотиваційних установок підлітків. Наведено характеристику індивідуального стилю навчальної діяльності першокласників у процесі їх адаптації до навчання. Розкрито методологічні та методичні засади формування змісту навчання у ВНЗ. Викладено компетентнісний підхід щодо творчої самореалізації особистості у навчальній діяльності. Описано модель системи підготовки учителів до професійної діяльності за допомогою ділової гри, особливості практичної підготовки соціальних педагогів. Визначено шляхи підвищення якості післядипломної педагогічної освіти.

Определены направления использования экспертных учебных систем. Рассмотрены задачи внедрения гендерного анализа в образовательный процесс. Изучены влияние культурологических факторов на деятельность сельских школ в теоретико-практическом наследии В.А.Сухомлинского, развития физических способностей на формирование ценностно-мотивационных установок подростков. Приведена характеристика индивидуального стиля учебной деятельности первоклассников в процессе их адаптации к обучению. Раскрыты методологические и методические основы формирования содержания обучения в ВУЗ. Изложен компетентностный подход относительно творческой самореализации личности в учебной деятельности. Описаны модель системы подготовки учителей к профессиональной деятельности с помощью деловой игры, особенности практической подготовки социальных педагогов. Определены пути повышения качества последипломного педагогического образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського