Педагогічні науки : Зб. наук. пр. Ч. 2 / ред.: М. О. Лазарєв; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2006. - 349 с. - укp.Розглянуто сутність поняття ефективної школи у сучасній педагогічній думці розвинених англомовних країн, творчість як провідний чинник самореалізації особистості, точковий масаж як засіб корекції фізичного та психологічного стану футболістів з вадами зору, готовність як психолого-педагогічну категорію. Визначено структурні компоненти інноваційної діяльності педагога, охарактеризовано принципи виховання у молодших школярів здорового способу життя. Показано роль мистецтва у художньо-естетичному розвитку особистості. Розкрито виховні аспекти курсу історії математики, теоретичні засади формування професійної спрямованості майбутніх учителів. Висвітлено історичні особливості управління системою загальної середньої освіти в США. Рассмотрены сущность понятия эффективной школы в современной педагогической мысли развитых англоязычных стран, творчество как ведущий фактор самореализации личности, точечный массаж как средство коррекции физического и психологического состояния футболистов с проблемами зрения, готовность как психолого-педагогическая категория. Определены структурные компоненты инновационной деятельности педагога, охарактеризованы принципы воспитания у младших школьников здорового способа жизни. Показана роль искусства в художественно-эстетическом развитии личности. Раскрыты воспитательные аспекты курса истории математики, теоретические основы формирования профессиональной направленности будущих учителей. Освещены исторические особенности управления системой общего среднего образования в США. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж70506 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|