Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. N 8 / ред.: І. Д. Бех; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 159 с. - укp.Наведено результати дослідження мотиваційної сфери навчальної діяльності учителів в психолого-педагогічному аспекті. Розкрито рефлексивно-комунікативні засади формування особистості спеціаліста. Проаналізовано навчально-виховне середовище школи як простір соціалізації молодшого школяра. Описано особливості формування у вчителів початкових класів мотиваційно-ціннісного ставлення до діагностичної діяльності, інноваційні технології у навчанні рідної мови. Розглянуто питання формування здатності до прогнозування у дітей дошкільного віку, духовного становлення особистості у контексті сімейного виховання. Приведены результаты исследования мотивационной сферы учебной деятельности учителей в психолого-педагогическом аспекте. Раскрыты рефлексивно-коммуникативные основы формирования личности специалиста. Проанализирована учебно-воспитательная среда школы как пространство социализации младшего школьника. Описаны особенности формирования у учителей начальных классов мотивационно-ценностного отношения к диагностической деятельности, инновационные технологии в обучении родному языку. Рассмотрены вопросы формирования способности к прогнозированию у детей дошкольного возраста, духовного становления личности в контексте семейного воспитания. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|