РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000093069<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2005. - 221 с. - (Сер. 12. Психол. науки; Вип. 8(32)). - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади практичної психології, проаналізовано інноваційні технології в психолого-педагогічній практиці, напрями застосування психологами-практиками методів групової психокорекції. Висвітлено специфіку рефлексії у контексті професійного мислення практичного психолога, особливості соціально-перцептивних деформацій у міжособистісній взаємодії суб'єкта, етико-деонтологічні аспекти професійної діяльності психолога, теоретичні аспекти дослідження проблеми амбівалентності. Вивчено вплив едіпового комплексу на формування особистості підлітка. Визначено роль активних методів навчання у розвитку пізнавальних інтересів школярів. Викладено інтегративний підхід до використання методів групової психокорекції. Розглянуто питання глибинно-психологічної діагностики та психокорекції в процесі активного соціально-психологічного навчання.

Раскрыты теоретико-методологические основы практической психологии, проанализированы инновационные технологии в психолого-педагогической практике, направления применения психологами-практиками методов групповой психокоррекции. Освещены специфика рефлексии в контексте профессионального мышления практического психолога, особенности социально-перцептивных деформаций в межличностном взаимодействии субъекта, этико-деонтологические аспекты профессиональной деятельности психолога, теоретические аспекты исследования проблемы амбивалентности. Изучено влияние эдипового комплекса на формирование личности подростка. Определена роль активных методов обучения в развитии познавательных интересов школьников. Изложен интегративный подход к использованию методов групповой психокоррекции. Рассмотрены вопросы глубинно-психологической диагностики и психокоррекции в процессе активного социально-психологического обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж72786/с.12 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського