Атаманчук П. С. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко, В. В. Мендерецький, А. М. Кух; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ., 2006. - 216 c. - укp.Наведено дидактичну модель цілеспрямованого управління процесом формування експериментальних умінь на рівнях змістовно-діяльнісних і діяльнісно-особистісних якостей, що базується на підставі єдності логіко-раціонального та емоціонально-ціннісного в пізнавальній діяльності. Подано схеми етапів та результатів формування експериментальних умінь та встановлено характерні взаємозв'язки параметрів засвоєння знань з фізики з основними діяльнісними характеристиками. Наведено інноваційну методичну модель формування професійних якостей майбутнього учителя фізики на засадах врахування цільових орієнтацій і тенденцій розвитку освітнього середовища. Приведена дидактическая модель целенаправленного управления процессом формирования экспериментальных умений на уровнях содержательно-деятельностной и деятельностно-личностных качеств, базирующаяся на основе единства логико-рационального и эмоционально-ценностного в познавательной деятельности. Представлены схемы этапов и результаты формирования экспериментальных умений и установлены характерные взаимосвязи параметров усвоения знаний по физике с основными деятельностными характеристиками. Приведена инновационная методическая модель формирования профессиональных качеств будущего учителя физики, учитывающая целевые ориентации и тенденции развития образовательной среды. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)3-36
Шифр НБУВ: СО27249 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|