РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090523<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Винтерхофф-Шпурк П.  
Медиапсихология. Основные принципы / П. Винтерхофф-Шпурк. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 288 c. - Библиогр.: с. 267-286 - рус.

Освещены актуальные вопросы медиапсихологии и массовой коммуникации. Проанализировано влияние средств массовой информации (СМИ) на психологическое состояние людей, их знания, компетенцию, убеждения, отношение к окружающему миру, уровень агрессии, формирование актуальных тем в обществе, предвыборное поведение избирателей. Описаны психологические особенности потребителей СМИ, в частности зрителей телевидения, влияющие на стратегию выбора определенных передач, результаты и эффекты при их просмотре.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю959.49 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693681 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського