РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090224<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Афенченко Г. В. 
Маркетингова політика комунікацій : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Ч. 1. Теоретичні основи та приклади застосування комунікаційних технологій / Г. В. Афенченко, О. В. Богоявленський, В. С. Верлока, М. Д. Жердєв, О. Е. Наумова; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2007. - 332 c. - Бібліогр.: с. 324-332. - укp.

Розкрито сутність і стратегії маркетингових комунікацій. Наведено характеристику реклами та засобів її розповсюдження. Визначено особливості формування та реалізації рекламної політики підприємства. Розглянуто можливості використання інформаційних систем і технологій у плануванні рекламних компаній. Наведено основні методи стимулювання продажу товарів. Висвітлено питання організації роботи з громадськістю на підприємстві. Описано інструменти мерчандайзингу, форми прямого маркетингу та персонального продажу. Показано особливості функціонування системи регулювання виставково-ярмаркової діяльності у світі та в Україні. Охарактеризовано синтетичні засоби маркетингових комунікацій, зокрема, визначено основні чинники успішної розробки концепції упаковки, а також функції етикетки, проаналізовано вплив графіки на споживацьке сприйняття. Розкрито значення спонсорської діяльності для підприємства. Розглянуто сучасні способи управління комплексом маркетингових комунікацій. Описано основні етапи розробки стратегії бренда та методи оцінки марочного капіталу. Викладено підходи щодо організації та визначення ефективності маркетингових комунікацій.

Раскрыта сущность и стратегии маркетинговых коммуникаций. Приведена характеристика рекламы и средств ее распространения. Определены особенности формирования и реализации рекламной политики предприятия. Рассмотрены возможности использования информационных систем и технологий в планировании рекламных компаний. Приведены основные методы стимулирования продажи товаров. Освещены вопросы организации работы с общественностью на предприятии. Описаны инструменты марчендайзинга, формы прямого маркетинга и персональной продажи. Показаны особенности функционирования системы регулирования выставочно-ярмарочной деятельности в мире и в Украине. Охарактеризованы синтетические средства макретинговых коммуникаций, в частности, определены основные факторы успешной разработки концепции упаковки, а также функции этикетки. Проанализировано влияние графики на потребительское восприятие. Раскрыто значение спонсорской деятельности для предприятия. Рассмотрены современные средства управления комплексом маркетинговых коммуникаций. Описаны основные этапы разработки стратегии бренда и методы оценки марочного капитала. Изложены подходы к организации и определению эффективности маркетинговых коммуникаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.1 я73 + У9(4УКР)421 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350298 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського