РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090213<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дубовик О. В. 
Маркетинг у банку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Дубовик, С. М. Бойко, М. А. Вознюк, Т. Д. Гірченко; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 276 c. - укp.

Висвітлено загальну концепцію маркетингу у банківській сфері. Проаналізовано еволюцію маркетингової думки у банківському середовищі України. Визначено місце стратегічної маркетингової діяльності банку в системі управління конкурентоспроможністю. Охарактеризовано споживчі особливості банківського маркетингу, особливу увагу приділено питанню вибору цільових ринків, а також розгляду сучасних технологій і моделей впливу на поведінку клієнтів. Висвітлено теоретичні засади операційного маркетингу у банку. Описано інструменти банківського маркетингу, методологію та методи планування поточної маркетингової діяльності в банку. Розглянуто законодавчі та галузеві обмеження конкуренції, наведено огляд ефективних стратегій формування конкурентних переваг, методики оцінки конкурентоспроможності окремих банківських продуктів та банку в цілому. Представлено близько двох десятків спеціально розроблених практичних методик банківського маркетингу, адаптованих до українських умов.

Изложена общая концепция маркетинга в банковской сфере. Проанализирована эволюция маркетинговой теории в банковской среде Украины. Показано место стратегической маркетинговой деятельности банка в системе управления конкурентоспособностью. Охарактеризованы потребительские особенности банковского маркетинга, особое внимание уделено вопросу выбора целевых рынков, а также рассмотрению современных технологий и моделей влияния на поведение клиентов. Освещены теоретические основы операционного маркетинга в банке. Описаны инструменты банковского маркетинга, методология и методы планирования текущей маркетинговой деятельности в банке. Рассмотрены законодательные и отраслевые ограничения конкуренции, приведен обзор эффективных стратегий формирования конкурентных преимуществ, методики оценки конкурентоспособности некоторых банковских продуктов и банка в целом. Представлены около двох десятков специально разработанных практических методик банковского маркетинга, адаптированных к украинским условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського