РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000090211<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брітченко І. Г. 
Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c. - Бібліогр.: с. 319-343. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингу в банках. Розкрито основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, охарактеризовано його інструментарій, продукти та процеси. Проаналізовано можливості підвищення конкурентоздатності банку та банківської системи на підставі застосування маркетингу й оптимізації структури управління.

Освещены теоретические основы маркетинга в банках. Раскрыты главные параметры маркетинга механизмов формирования, функционирования и распределения банковского капитала, охарактеризованы его инструментарий, продукты и процессы. Проанализированы возможности повышения конкурентоспособности банка и банковской системы на основе примения маркетинга и оптимизации структуры управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424.1я7 + У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695650 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського