РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000089664<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Зирка В. В. 
Лексика рекламы : учеб. пособие / В. В. Зирка; Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 96 c. - Библиогр.: с. 93-95 - рус.

Проанализирована эффективность воздействия рекламы и манипуляции сознанием потребителя посредством слова. Показано, что являясь активно развивающимся средством межкультурного общения, обладая огромной силой внушений, современная реклама сочетает в себе многообразие лексических средств и использует разнообразные приемы воздействия на адресата с целью стимулирования экономических и социальных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-34:У + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694391 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського