Тюріна В. О. Комунікативна компетентність викладача як складова його професійної компетентності / В. О. Тюріна // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 243-248. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розкрито суть поняття професійної компетентності викладача та комунікативної компетентності як її складової. Доведено, що одним з шляхів підвищення дослідженої компетентності, зокрема, формування та вдосконалення комунікативної компетентності є опанування прийомів психологічної самодопомоги та методів раціональної комунікації. Це досягається за допомогою виконання викладачем спеціальних вправ і розігрування психологічних ігрових ситуацій, які відповідають реальним педагогічним ситуаціям, у яких викладач опиняється щодня. Раскрыта суть понятия профессиональной компетентности преподавателя и коммуникативной компетентности как ее составляющей. Доказано, что одним из путей повышения исследуемой компетентности, в частности, формирование и усовершенствование коммуникативной компетентности является овладевание приемами психологической самопомощи и методов рациональной коммуникации. Это достигается с помощью выполнения преподавателем специальных упражнений и розигрышей психологических игрових ситуаций, которые соответствуют реальным педагогическим ситуациям, в которых преподаватель оказывается ежедневно. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.1 + Ю953
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|