Гоян О. Я. Комерційне радіомовлення: журналістика і підприємництво в радіоефірі : Моногр. / О. Я. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2005. - 320 c. - Бібліогр.: с. 306-318. - укp.Висвітлено основні теорії та технології, які впливають на поєднання журналістської творчості та підприємницької діяльності в радіоефірі, викладено питання про становлення та розвиток комерційної радіожурналістики в контексті трансформаційних процесів, що відбуваються у світовому, зокрема, пострадянському інформаційному просторі. Охарактеризовано нову сферу радіомовної комунікації, яка діє за ринкових умов, а також стандарти журналістської діяльності, що грунтуються на застосуванні творчого менеджменту як поглибленого розуміння сучасної специфіки радіожурналістської професії. Освещены основные теории и технологии, влияющие на совмещение журналистского творчества и предпринимательской деятельности в радиоэфире, изложены вопросы о становлении и развитии коммерческой радиожурналистики в контексте трансформационных процессов, происходящих в мировом, в частности, постсоветском информационной пространстве. Охарактеризованы новая сфера радиовещательной коммуникации, действующая в рыночных условиях, а также стандарты журналистской деятельности с учетом творческого менеджмента как углубленного понимания современной специфики радиожурналистской профессии. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.60-131.1 + Ч631.4(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА673556 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|