РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000086817<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайлова А. С. 
Исследование наглядности придорожных рекламных носителей [Електронний ресурс] / А. С. Михайлова, Э. Ю. Гурьянов, Ю. Г. Гурьянов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 4. - С. 42-47. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

На основі проведеного аналізу видів зображувальної реклами встановлено, що зображення на щитах пришляхових рекламних носіїв повинно бути яскравим і чітким.

На основе проведённого анализа видов изобразительной рекламы установлено, что содержимое щитов придорожных рекламных носителей должно быть броским и отчётливым.

On the basis of made analysis of different types of visual advertisment it was found of that the content of big-board advertisment must be attractive and distinct.


Ключ. слова: изобразительная реклама, щит, рекламный носитель
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського