РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000084916<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петровська С. В. 
Електронний маркетинг : курс лекцій / С. В. Петровська, І. М. Сабірова, Т. М. Хайдарова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 48 c. - укp.

Розкрито суть понять електронного ринку (ЕР), маркетингу та брендингу в Інтернеті, платіжних систем, електронних платіжних засобів, маркетингових комунікацій, ціноутворення товарів і послуг Інтернету. Описано форми взаємодії учасників ЕР. Висвітлено особливості маркетингової діяльності на ЕР. Запропоновано інформаційні системи електронного маркетингу в Інтернеті.

Раскрыта сущность понятий электронного ринка (ЭР), маркетинга и брендинга в Интернете, платежных систем, электронных платежных средств, маркетинговых коммуникаций, ценообразования товаров и услуг в Интернете. Описаны формы взаимодействия участников ЭР. Освещены особенности маркетинговой деятельности на ЭР. Предложены информационные системы электронного маркетинга в Интернете.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф я73-2 + У542.1 ф я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111212 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського