Петровська С. В. Електронний маркетинг : курс лекцій / С. В. Петровська, І. М. Сабірова, Т. М. Хайдарова; Нац. авіац. ун-т. - К., 2007. - 48 c. - укp.Розкрито суть понять електронного ринку (ЕР), маркетингу та брендингу в Інтернеті, платіжних систем, електронних платіжних засобів, маркетингових комунікацій, ціноутворення товарів і послуг Інтернету. Описано форми взаємодії учасників ЕР. Висвітлено особливості маркетингової діяльності на ЕР. Запропоновано інформаційні системи електронного маркетингу в Інтернеті. Раскрыта сущность понятий электронного ринка (ЭР), маркетинга и брендинга в Интернете, платежных систем, электронных платежных средств, маркетинговых коммуникаций, ценообразования товаров и услуг в Интернете. Описаны формы взаимодействия участников ЭР. Освещены особенности маркетинговой деятельности на ЭР. Предложены информационные системы электронного маркетинга в Интернете. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф я73-2 + У542.1 ф я73-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Р111212 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|