РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000083487<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Білецька С. В. 
Дитиноцентрована педагогіка: теорія і практика західних країн : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / С. В. Білецька. - Х. : Факт, 2008. - 255 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку дитячої педагогіки від найдавніших часів до сучасного періоду. Розглянуто особливості виховання дітей у Стародавній Греції та Стародавному Римі, в західних країнах в епоху середньовіччя. Розкрито еволюцію образу дитини у педагогічному просторі Нового часу (XVII - середина XIX ст.). Викладено основні положення теорії педоцентризму Ж.-Ж. Руссо, досліджено процес трансформації "корисної дитини" XIX ст. у "безцінну дитину" XX ст. у країнах Західної Європи. Проаналізовано педагогічну спадщину М. Монтессорі (1870 - 1952), Р. Штайнера (1861 - 1925), М. та О. Реріхів (1874 - 1947, 1879 - 1955). Розкрито сутність американського прогресивізму, зокрема, описано педагогічну систему Д. Дьюї (1859 - 1952). Проаналізовано особливості становлення та розвитку сучасної американської системи батьківської освіти, яка базується на трансформації педоцентричної ідеології. Проведено порівняльне дослідження застосування педагогіки педоцентризму в системі суспільного виховання США та Японії. У контексті концепції "позитивної самооцінки" дитини розглянуто освітньо-виховну практику США та західних країн.

Освещена история развития детской педагогики с древнейших времен до современного периода. Рассмотрены особенности воспитания детей в Давней Греции и Давнем Риме, в западных странах в эпоху средневековья. Раскрыта эволюция образа ребенка в педагогическом поле Нового времени (XVII - середина XIX ст.). Изложены основные положения теории педоцентризма Ж.-Ж. Руссо, исследован процесс трансформации "полезного ребенка" XIX ст. в "бесценного ребенка" XX ст. в странах Западной Европы. Проанализировано педагогическое наследие М. Монтессори (1870 - 1952), Р. Штайнера (1861 - 1925), Н. и Е. Рерихов (1874 - 1947, 1879 - 1955). Раскрыта сущность американского прогрессивизма, в частности, описана педагогическая система Д. Дьюи (1859 - 1952). Проанализированы особенности становления и развития современной американской системы родительского образования, основанной на трансформации педоцентрической идеологии. Проведено сравнительное исследование использования педагогики педоцентризма в системе общественного воспитания США и Японии. В контексте концепции "позитивной самооценки" ребенка рассмотрена образовательно-воспитательная практика западных стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0) + Ч33(4/8)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703035 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського