Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2005. - 279 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 11). - укp.Висвітлено концептуальні основи прогнозування фізичної освіти, методологічну сутність сучасних технологічних моделей навчання. Розглянуто питання проектування навчання в системно-діяльнісному підході. Проаналізовано становлення і розвиток фізичної освіти у педагогічних ВНЗ України. Описано сучасні технології навчання природничих дисциплін у системі підготовки фахівців з вищою освітою. Розкрито психолого-педагогічні та методичні основи самостійної роботи студентів у процесі підготовки вчителів фізики, методологічні основи інтеграції навчання фізики і хімії у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Визначено роль комп'ютерних ігор в процесі формування особистості учня. Освещены концептуальные основы прогнозирования физического образования, методологическая сущность современных технологических моделей обучения. Рассмотрены вопросы проектирования обучения в системно-деятельностном подходе. Проанализированы становление и развитие физического образования в педагогических ВУЗ Украины. Представлены современные технологии обучения природоведческих дисциплин в системе подготовки специалистов с высшим образованием. Раскрыты психолого-педагогические и методические основы самостоятельной работы студентов в процессе подготовки учителей физики, методологические основы интеграции обучения физике и химии в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Определена роль компьютерных игр в процессе формирования личности ученика. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р3-26я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|