Вісник Київського національного університету ім. Т.Шевченка / ред.: В. Б. Євтух. - К., 2005. - 111 с. - (Соціол. Психологія. Педагогіка; Вип. 22 - 23). - укp.Наведено критерії соціальної стратифікації трансформованих суспільств. Проаналізовано соціальну рекламу як фактор формування ціннісних орієнтацій сучасної молоді, фактори розвитку потенціалу соціальної обдарованості в юнацькому віці. Визначено соціальний статус і роль культури в суспільстві. Висвітлено теоретико-методологічні засади концептуалізації соціальної влади. Викладено філософські та соціологічні підходи до дослідження цінностей та ціннісних орієнтацій. Розглянуто особливості застосування загальнотеоретичної концепції соціальних інститутів, етапи інституціоналізації науки в різні епохи суспільного розвитку. Приведены критерии социальной стратификации трансформированных обществ. Проанализированы социальная реклама как фактор формирования ценностных ориентаций современной молодежи, факторы развития потенциала социальной одаренности в юношеском возрасте. Определены социальный статус и роль культуры в обществе. Освещены теоретико-методологические основы концептуализации социальной власти. Изложены философские и социологические подходы к исследованию ценностей и ценностных ориентаций. Рассмотрены особенности применения общетеоретической концепции социальных институтов, этапы институционализации науки в разные эпохи общественного развития. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*34 + С5*423.122*332.1-723.4*122.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж28079/соц.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|