Вісник Дніпропетровського університету / ред.: Е. Л. Носенко. - Д., 2006. - 159 с. - (Педагогіка і психологія; N 7, вип. 12). - укp. - рус.Висвітлено підходи до діагностики емоційної стійкості суб'єктів за екстремальних умов їх діяльності, оцінку рівня сформованості емоційного інтелекту. Визначено залежність психомоторної діяльності від функціональної асиметрії мозку у представників різних типів темпераменту, особистісні передумови суб'єктної активності. Розглянуто проблему ефективності психотерапії. Висвітлено психологічні особливості навчальної комунікації у межах дистанційної освіти, сучасні тенденції її розвитку у Канаді. Розкрито дидактико-методичні засади білінгвальної освіти у державних школах США. Проаналізовано проблеми політичної психології та її роль у становленні громадян України, феномен артистизму у політиків. Изложены подходы к диагностике эмоциональной стойкости субъектов в экстремальных условиях их деятельности, оценка уровня сформированности эмоционального интеллекта. Определены зависимость психомоторной деятельности от функциональной ассиметрии мозга у представителей разных типов темперамента, личностные предпосылки субъектной активности. Рассмотрена проблема эффективности психотерапии. Освещены психологические особенности учебной коммуникации в пределах дистанционного образования, современные тенденции его развития в Канаде. Раскрыты дидактико-методические основы билингвального образования в государственных школах США. Проанализированы проблемы политической психологии и её роль в становлении граждан Украины, феномен артистизма у политиков. Індекс рубрикатора НБУВ: Р357я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|