Ашеров А. Т. Введення в спеціальність інженера-педагога комп'ютерного профілю : Навч. посіб. / А. Т. Ашеров, О. Е. Коваленко, С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УІПА, 2005. - 223 c. - укp.Розглянуто особливості професійної діяльності інженера-педагога комп'ютерного профілю. Розроблено концепцію спеціальності "Професійне навчаня. Комп'ютерні технології в управлінні та навчанні". Показано роль інженера-педагога в народному господарстві, встановлено вимоги до знань, умінь і навичок спеціаліста. Наведено стисло історію інженерно-педагогічної освіти, описано структуру вищого навчального закладу. Здійснено кваліфікаційну характеристику спеціаліста, розглянуто сучасні форми організації навчання та методи контролю якості навчальної діяльності студента. Сформульовано зміст філософської, суспільно-політичної, педагогічної, психологічної, ергономічної, математичної, загальноінженерної, мовної, комп'ютерної, системотехнічної, економічної, правової підготовки спеціаліста. Висвітлено питання етики навчальної діяльності, розроблено теоретичні засади наукової організації розумової праці студентів. Наведено відомості про техніку безпеки під час роботи з комп'ютером, встановлено гігієнічні вимоги до виробничих приміщень та обладнання робочих місць з візуальними дисплейними терміналами ЕОМ та ПЕОМ. Рассмотрены особенности профессиональной деятельности инженера-педагога компьютерного профиля. Разработана концепция специальности "Профессиональное обучение. Компьютерные технологии в управлении и обучении". Показна роль инженера-педагога в народном хозяйстве, установлены требования к знаниям, умениям и навыкам специалиста. Освещена кратко история инженерно-педагогического образования, описана структура высшего учебного заведения. Представлена квалификационная характеристика специалиста, рассмотрены современные формы организации обучения и методы контроля качества учебной деятельности студента. Сформулировано содержание философской, общественно-политической, педагогической, психологической, эргономичної, математической, общеинженерной, языковой, компьютерной, психологической, эргономической, математической, общеинженерной, языковой, компьютерной, системотехнической подготовки специалиста. Освещены вопросы этики учебной деятельности, разработаны теоретические основы научной организации умственного труда студентов. Приведены сведения о технике бозопасности при работе с компьютером, установлены гигиенические требования к производственным помещениям и оборудованию рабочих мест с визуальными дисплейными терминалами ЭОМ и ПЭОМ. Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА669372 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|