Троїцька Т. С. Філософсько-освітні пошуки відтворення втраченої парадигми "Природа - людина" в методологічній підготовці учителя / Т. С. Троїцька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 13. - С. 75-80. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблеми збагачення методологічної культури майбутнього педагога світоглядним компонентом, назвою якого є "ціннісне ставлення людини до природи". Статья посвящена рассмотрению проблемы обогащения методологической культуры будущего педагога мировоззренческим компонентом, названием которого является "ценностная позиция человека по отношению к природе". The article is devoted to consideration of problem of filling of methodological culture of future teacher by a world view component the name of which the "valued position of man in relation to nature" is. Ключ. слова: парадигма "природа-людина", етнокультурна варіативність, утілітарно-прагматичне ставлення людини до природи, генетичний пріоритет природи, екологічний імператив Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю252:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|