Проблеми семантики слова, речення та тексту : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: Н. М. Корбозерова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2003. - 130 с. - укp.Висвітлено засоби вербалізації концепту "людина" в американському кінематографі. Проаналізовано особливості морфологічної структури та шляхи утворення англомовних торгових назв. Розглянуто класифайд як різновид рекламного тексту. Описано гіпертекстові ознаки персональних інтернет-сторінок сучасних лінгвістів, структурну будову інтернет-форумів, тенденції семантичних змін у структурі фразеологізму в процесі його термінологізації, специфіку реалізації питальності в усному діловому дискурсі. Освещены средства вербализации концепта "человек" в американском кинематографе. Проанализированы особенности морфологической структуры и пути образования англоязычных торговых названий. Рассмотрен классифайд как разновидность рекламного текста. Описаны гипертекстовые свойства персональных интернет-страниц современных лингвистов, структура интернет-форумов, тенденции семантических изменений в структуре фразеологизма в процессе его терминологизации, специфика реализации вопросности в устном деловом дискурсе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж70287 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|