Проблеми інтеграції у сучасній професійній освіті: методологія, теорія, практика : Моногр. / ред.: І. М. Козловська, Я. М. Кміт; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України, Львів. наук.-практ. центр. - Л. : Сполом, 2004. - 243 c. - Бібліогр.: с. 233-243. - укp.Розглянуто проблеми інтеграційних процесів у сучасній професійній освіті, викладено методологічні основи інтеграції знань та вмінь, а також методів і форм у навчальному процесі. Розкрито засади інтегративних курсів у професійній освіті та розвитку інтегративного мислення, проаналізовано інтеграцію в гуманізації та гуманітаризації змісту професійної освіти. Висвітлено зв'язки процесів професійної спрямованості та профільності навчання, засади позаурочної та інноваційної діяльності навчальних закладів, формування професійної культури та етики викладача професійної школи, науково-методичного забезпечення інтегративного навчання, описано методики навчання для інтегративних курсів. Рассмотрены проблемы интеграционных процессов в современном профессиональном образовании, изложены методологические основы интеграции знаний и умений, а также методов и форм в учебном процессе. Раскрыты основы интегративных курсов в профессиональном образовании и развития интегративного мышления, проанализирована интеграция в гуманизации и гуманитаризации содержания профессионального образования. Освещены связи процессов профессиональной направленности и профильности обучения, основы внеурочной и инновационной деятельности учебных заведений, формирования профессиональной культуры и этики преподавателя профессиональной школы, научно-методического обеспечения интегративного обучения, описаны методики обучения интегративных курсов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА652955 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|