Циганкова Т. М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології : Моногр. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 396 c. - Бібліогр.: 291 назв. - укp.Наведено результати комплексного дослідження актуальних і теоретичних проблем розвитку міжнародного маркетингу, проаналізовано та розкрито історико-методологічні аспекти його формування, детермінанти багаторівневої концепції та роль у підвищенні національної конкурентоспроможності. Значну увагу приділено сучасним маркетинговим технологіям міжнародної економічної діяльності на різних стадіях інтернаціоналізації діяльності фірм. Приведены результаты комплексного исследования актуальных и теоретических проблем развития международного маркетинга, проанализированы и раскрыты историко-методологические аспекты его формирования, детерминанты многоуровневости концепции и роль в повышении национальной конкурентоспособности. Значительное внимание уделено современным маркетинговым технологиям международной экономической деятельности на разных стадиях интернационализации деятельности фирм. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 + У584.30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА650807 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|