РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071577<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Циганкова Т. М. 
Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології : Моногр. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2004. - 396 c. - Бібліогр.: 291 назв. - укp.

Наведено результати комплексного дослідження актуальних і теоретичних проблем розвитку міжнародного маркетингу, проаналізовано та розкрито історико-методологічні аспекти його формування, детермінанти багаторівневої концепції та роль у підвищенні національної конкурентоспроможності. Значну увагу приділено сучасним маркетинговим технологіям міжнародної економічної діяльності на різних стадіях інтернаціоналізації діяльності фірм.

Приведены результаты комплексного исследования актуальных и теоретических проблем развития международного маркетинга, проанализированы и раскрыты историко-методологические аспекты его формирования, детерминанты многоуровневости концепции и роль в повышении национальной конкурентоспособности. Значительное внимание уделено современным маркетинговым технологиям международной экономической деятельности на разных стадиях интернационализации деятельности фирм.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.111 + У584.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650807 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського