РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071203<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисица Н. М. 
Международный маркетинг : Учеб. пособие / Н. М. Лисица, В. Д. Рогожин, В. В. Юрченко; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2004. - 174 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены общие вопросы международного маркетинга, освещены методы исследования рынков зарубежных стран. Описаны социально-культурные особенности принятия решений в сфере международного маркетинга в разных странах, его стратегии и организация маркетинговой деятельности предприятия, проанализировано формирование товарной политики. Раскрыты предпосылки и формы выхода предприятия на внешний рынок, определены факторы внешней среды, изучено влияние культурной среды на маркетинговую деятельность на внешних рынках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648622 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського