Косенков С. І. Маркетингові дослідження : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. І. Косенков. - К. : Вид. дім "Скарби", 2004. - 464 c. - (Verba magistri). - укp.Описано існуючі методи вимірювання якісних змінних і статистичної обробки даних, збирання первинної інформації, багатовимірного статистичного аналізу даних. Наведено методичний підхід до проведення маркетингового дослідження, запропоновано класифікацію напрямів вивчення ринку. Визначено склад елементів інформації, яку належить зібрати. Розкрито суть понять вибіркового обстеження, загальної помилки в запитальниках, дисперсного аналізу. Описаны существующие методы измерения качественных переменных и статистической обработки данных, сбора первичной информации, многомерного статистического анализа данных. Приведен методический подход к проведению маркетингового исследования, предложена классификация направлений изучения рынка. Определен состав элементов необходимой для сбора информации. Раскрыто содержание понятий выборочного обследования, общей ошибки в вопросниках, дисперсного анализа. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС38755 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|