РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071051<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кардаш В. Я. 
Маркетингова товарна політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / В. Я. Кардаш; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 250 c. - Бібліогр.: с. 228-229. - укp.

Розкрито сутність та значення маркетингу в сучасній економіці. Наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних ринкових характеристик товарів і послуг. Розглянуто етапи планування та розробки нового товару, його дизайну, упакування та маркування. Описано методи ціноутворення та розрахунку базових цін. Запропоновано концепції соціально-етичного маркетингу, удосконалення виробництва та товару, збуту. Виявлено переваги та недоліки франчайзингових систем.

Раскрыты сущность и значение маркетинга в современной экономике. Приведены методические рекомендации по изучению основных рыночных характеристик товаров и услуг. Рассмотрены этапы планирования и разработки нового товара, його дизайна, упаковки и маркировки. Описаны методы ценообразования и расчета базовых цен. Предложены концепции социально-этического маркетинга, усовершенствования производства и товара, сбыта. Выявлены преимущества и недостатки франчайзинговых систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-5 + У9(4УКР)290-211.1 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649691 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського