РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071049<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лук'янець Т. І. 
Маркетингова політика комунікацій : Навч. посіб. / Т. І. Лук'янець; Київ. нац. екон. ун-т. - 2-е вид., доповн. і переробл. - К., 2003. - 523 c. - Бібліогр.: с. 522-523. - укp.

Наведено напрями діяльності в галузі маркетингу, зокрема, рекламування товарів, стимулювання продажу, створення іміджу підприємств. Розглянуто особливості організації та планування маркетингової політики комунікацій, складання маркетингового бюджету, контролю та використання коштів. Проаналізовано особливості персонального продажу товарів як складової частини маркетингових комунікацій, а також створення сучасної упаковки товарів. Розкрито аспекти роботи з громадськістю.

Приведены направления деятельности в области маркетинга, в частности, рекламирования товаров, стимулирования продаж, создания имиджа предприятий. Рассмотрены особенности организации и планирования маркетинговой политики коммуникаций, составления маркетингового бюджета, контроля и применения денег. Проанализированы особенности персональной продажи товаров как составляющей части маркетинговых коммуникаций, а также создания современной упаковки товаров. Раскрыты аспекты работы с общественностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650123 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського