РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071041<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шканова О. М. 
Маркетинг послуг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 302 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Розглянуто маркетинг послуг та описано його специфіку, складові маркетингу-мікс. Висвітлено основні методи аналізу ринку послуг та прогнозування попиту. Викладено методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій.

Рассмотрен маркетинг услуг и описаны его специфика, составные маркетинга-микс. Освещены основные методы анализа рынка услуг и прогнозирования спроса. Изложены методические подходы к выбору предприятием маркетинговых стратегий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644220 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського