Міщенко Г. Г. Маркетинг і бібліотека / Г. Г. Міщенко; Нац. парлам. б-ка України. Інформ. центр з питань культури та мистец. - К., 2004. - 94 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.Розглянуто маркетинг як філософію господарської діяльності. Висвітлено підприємницьку та маркетингову концепції бібліотечної діяльності. Описано методику та інструментарій маркетингових досліджень середовища бібліотечної діяльності. Рассмотрен маркетинг как философия хозяйственной деятельности. Освещены предпринимательская и маркетинговая концепции библиотечной деятельности. Описаны методика и инструментарий маркетинговых исследований среды библиотечного дела. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)к94 + У9(4УКР)49:Ч734
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА646199 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|