РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071039<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Міщенко Г. Г. 
Маркетинг і бібліотека / Г. Г. Міщенко; Нац. парлам. б-ка України. Інформ. центр з питань культури та мистец. - К., 2004. - 94 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто маркетинг як філософію господарської діяльності. Висвітлено підприємницьку та маркетингову концепції бібліотечної діяльності. Описано методику та інструментарій маркетингових досліджень середовища бібліотечної діяльності.

Рассмотрен маркетинг как философия хозяйственной деятельности. Освещены предпринимательская и маркетинговая концепции библиотечной деятельности. Описаны методика и инструментарий маркетинговых исследований среды библиотечного дела.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)к94 + У9(4УКР)49:Ч734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646199 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського