РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000067883<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вісник Харківського національного університету ім. В.Н.Каразіна. N 599 / ред.: О. Ф. Іванова. - Х., 2003. - 357 с. - укp.

Розглянуто питання трансформації мотиваційної сфери студентів у період навчання у приватному ВНЗ. Проаналізовано вплив рефлексії на процес формування професійної ідентичності майбутніх педагогів, їх індивідуально-психологічних якостей на мотивацію інноваційної діяльності, особливості мотивації навчання соціальних педагогів. Висвітлено питання самопізнання та саморозвитку майбутніх соціальних педагогів у процесі формування психологічної готовності до професійної діяльності. Розкрито вікові та соціально-психологічні аспекти мотивації творчої активності обдарованих підлітків, вплив об'єктивних та суб'єктивних чинників на успішність розуміння молодшими школярами навчального матеріалу. Викладено системний підхід до вивчення самосвідомості молодшого школяра. Описано особливості емоційно-оцінного компонента стереотипів взаємодії у системі "вчитель - учень - підліток".

Рассмотрены вопросы трансформации мотивационной сферы студентов в период обучения в частном ВУЗ. Проанализированы влияние рефлексии на процесс формирования профессиональной идентичности будущих педагогов, их индивидуально-психологических особенностей на мотивацию инновационной деятельности, особенности мотивации обучения социальных педагогов. Освещены вопросы самопознания и саморазвития будущих социальных педагогов в процессе формирования психологической готовности к профессиональной деятельности. Раскрыты возрастные и социально-психологические аспекты мотивации творческой активности одарённых подростков. Изучено влияние объективных и субъективных факторов на успешность понимания школьниками учебного материала. Изложен системный подход к изучению самосознания младшего школьника. Описаны особенности эмоционально-оценочного компонента стереотипов взаимодействия в системе "учитель - ученик - подросток".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського