Теоретичні питання культури, освіти та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 22 / ред.: М. Б. Євтух; Київ. нац. лінгв. ун-т, Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. - К., 2002. - 212 с. - укp.Висвітлено класифікацію цінностей як інструмент цілеспрямованих теоретичних досліджень та практики виховання молоді на шляху реформування освіти в Україні. Проаналізовано фактори, що впливають на трансформацію цільового компоненту освіти. Наведено діагностичні характеристики рівнів підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Описано особливості формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики. Розкрито методичні засади формування комунікативних умінь учнів початкових класів. Розглянуто психолого-педагогічні прийоми використання навчального ігрового проектування у вивченні іноземної мови. Викладено історико-теоретичні аспекти морально-естетичного розвитку особистості. Освещена классификация ценностей как инструмент целенаправленных теоретических исследований и практики воспитания молодежи на пути реформирования образования в Украине. Проанализированы факторы, влияющие на трансформацию целевого компонента образования. Приведены диагностические характеристики уровней подготовки будущего учителя музыки к профессиональной самореализации. Описаны особенности формирования художественно-аналитических умений будущих учителей музыки. Раскрыты методические основы формирования коммуникативных умений учеников начальных классов. Рассмотрены психологически-педагогические приемы использования учебного игрового проектирования в изучении иностранного языка. Изложены историко-теоретические аспекты морально-эстетического развития личности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43
Шифр НБУВ: Ж70196 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|