Системні методи керування, технологія та організація виробництва, ремонту і експлуатації автомобілів : Наук. журн. / ред.: М. Ф. Дмитриченко; Нац. транспорт. ун-т, Транспорт. акад. України. - К., 2003. - 324 с. - (Сер. техн., екон.; Вип. 16). - укp.Проаналізовано стан контактних поверхонь методом растрової електронної мікроскопії. Розглянуто особливості теорії енергетичного стану в процесі тертя матеріалів, а також розрахунку на витривалість стріли машини для ущільнення грунту під трубопроводами. Наведено результати числового інтегрування рівнянь руху в лінійній постановці, а також дослідження двигуна Стірлінга з регулюванням потужності зміної величини мертвого об'єму. Розглянуто можливість застосування дволанкових причіпних автопоїздів з наближеними осями причепа. Проаналізовано вплив установочного кута випередження на викиди шкідливих речовин і параметри робочого процесу на прикладі двигуна внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням ЗИЛ-508.10. Проанализировано состояние контактных поверхностей методом растровой электронной микроскопии. Рассмотрены особенности теории энергетического состояния при трении материалов, а также расчета на длительность работы стрелы машины для уплотнения почвы под трубопроводами. Приведены результаты числового интегрирования уравнений движения в линейной постановке, а также исследования двигателя Стерлинга по регулированию мощности переменной величины мертвого объема. Рассмотрена возможность использования двухзвеньевых прицепных автопоездов с приближенными осями прицепа. Проанализировано влияние установочного угла опережения на выбросы вредных веществ и параметры рабочего процесса на примере двигателя внутреннего сгорания с искровым зажиганием ЗИЛ-508.10. Індекс рубрикатора НБУВ: О33я54
Шифр НБУВ: Ж69005 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|