Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 3 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад.. - Х., 2002. - 199 с. - укp.Висвітлено проблеми та перспективи загальної фізики у системі інженерно-педагогічної освіти, проблеми формування економічних умінь у професійно-технічній підготовці майбутніх інженерів-педагогів. Проаналізовано формування навичок нестандартного творчого мислення у майбутніх інженерів-педагогів. Розглянуто питання управління навчально-методичним процесом підготовки авіаційних фахівців для військово-повітряних сил. Розкрито деякі аспекти професійно-педагогічної підготовки диспетчерів-інструкторів. Значну увагу приділено питанням проектування структури рейтингової оцінки навчально-творчої діяльності студентів у разі використання модульно-рейтингової технології навчання. Описано метод формування змісту інженерних дисциплін на основі використання імітаційних моделей діяльності експертів, методику ознайомлення учнів з основними можливостями електронних таблиць на уроках інформатики. Наведено оцінку індивідуальних можливостей людини з метою забезпечення надійності його операторської діяльності. Освещены проблемы и перспективы общей физики в системе инженерно-педагогического образования, проблемы формирования экономических умений в профессионально-технической подготовке будущих инженеров-педагогов. Проанализировано формирование навыков нестандартного творческого мышления у будущих инженеров-педагогов. Рассмотрены вопросы управления учебно-методическим процессом подготовки авиационных специалистов для военно-воздушных сил. Раскрыты некоторые аспекты профессионально-педагогической подготовки диспетчеров-инструкторов. Значительное внимание уделено вопросам проектирования структуры рейтинговой оценки учебно-творческой деятельности студентов при использовании модульно-рейтинговой технологии обучения. Описан метод формирования содержания инженерных дисциплин на основе использования иммитационных моделей деятельности экспертов, методика ознакомления учеников с основными возможностями электронных таблиц на уроках информатики. Приведена оценка индивидуальных возможностей человека с целью обеспечения надежности его операторской деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|