РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000062451<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Педагогіка та психологія : Зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: І. Ф. Прокопенко, В. І. Лозова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2002. - 164 с. - укp.

Висвітлено особливості викладацької та громадсько-просвітницької діяльності Г.Сковороди на Слобожанщині, проаналізовано становлення та розвиток музично-педагогічних ідей у його творчій спадщині. Наведено вимоги до дитячої літератури в українській педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. Розкрито витоки порівняльно-педагогічних досліджень української педагогічної думки. Описано закономірності та принципи навчання образотворчого мистецтва в історичному аспекті. Розглянуто питання педагогічної підготовки викладачів вищих навчальних закладів, професійної підготовки педагога як предмет педагогічної деонтології, змісту освіти як теоретичну проблему сучасної дидактики. Визначено показники професійного саморозвитку вчителя, етапи формування емпатійної культури студентів. Викладено теоретико-педагогічні аспекти оздоровчої культури студентів. Проаналізовано взаємозв'язок між дидактико-методологічною роботою з обдарованими дітьми та процесом їх соціалізації, організацію виховної роботи у школі як засіб самореалізації особистості учнів.

Освещены особенности преподавательской и общественно-просветительской деятельности Г.Сковороды на Слобожанщине, проанализировано становление и развитие музыкально-педагогических идей в его творческом наследии. Приведены требования к детской литературе в украинской педагогической мысли второй половины ХІХ - начала ХХ вв. Раскрыты истоки сравнительно-педагогических исследований украинской педагогической мысли. Описаны закономерности и принципы обучения изобразительному искусству в историческом аспекте. Рассмотрены вопросы педагогической подготовки преподавателей высших учебных заведений, профессиональной подготовки педагога как предмет педагогической деонтологии, содержания образования как теоретическая проблема современной дидактики. Определены показатели профессионального саморазвития учителя, этапы формирования эмпатийной культуры студентов. Изложены теоретико-педагогические аспекты оздоровительной культуры студентов. Проанализированы взаимосвязь между дидактико-методологической работой с одареннымы детьми и процессом их социализации, организация воспитательной работы в школе как средство самореализации личности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського