РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000060304<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куценко В. М. 
Маркетинговий менеджмент : Навч. посіб. / В. М. Куценко; Міжрегіон. акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2003. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-181. - укp.

Висвітлено теоретичні засади сучасного маркетингового менеджменту, наведено методи та прийоми його застосування у практичній ринковій діяльності підприємств (фірм). Показано місце маркетингу в системі управління підприємством. З позицій системності і взаємозв'язку розглянуто управління інструментами комплексу маркетингу (маркетингу-мікс). Описано сучасні методи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства.

Освещены теоретические основы современного маркетингового менеджмента, приведены методы и приемы его использования в практической рыночной деятельности предприятий (фирм). Показано место маркетинга в системе управления предприятием. С позиций системности и взаимосвязи рассмотрено управление инструментами комплекса маркетинга (маркетинга-микс). Описаны современные методы организации и контроля маркетинговой деятельности предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 я73 + У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635297 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського