РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000059034<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Оленина Е. Ю. 
Игровая заданность рекламы / Е. Ю. Оленина // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 2. - С. 80-87. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто ігрову специфіку реклами як особливого виду художньої творчості, а також закономірності й особливості впливу гри на споживача та її роль у комунікативному процесі.

Рассмотрена игровая специфика рекламы как особого вида художественного творчества, а также закономерности и особенности влияния игры на потребителя и ее роль в коммуникативном процессе.

In the article is examining the playing shape of the advertisement as a particular kind of the artistic art. It is analyzing the regularities and the particulars of the playing influence on the individuality. The special attention pays to the way of how the aesthetic things penetrate in the advertisement through the play and to its role in the communicative process.


Ключ. слова: реклама, игра, художественное творчество, эстетическое воздействие
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ127.45 + Ю815.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського